شنبه 1 ارديبهشت 1403 , 26 : 06
متات نیوز

تاثیر احداث مسجد ولیعصر بر ساختمان تئاتر شهر بررسی می‌شود

تاریخ انتشار : دوشنبه 23 تير 1393 , 10 : 10
تعداد بازدید : 1610
خبرگزاري كار ايران (ايلنا): مسجد ولیعصر که در محوطه تئاتر شهر ساخته شد، این بحث مطرح شد که با ساخت این مسجد به تئاتر شهر آسیب وارد شده است. حتی گزارش‌هایی وجود داشت که گودبرداری مسجد ولیعصر موجب ایجاد ترک‌هایی در ساختمان تئاتر شهر شده است.
رئیس کمیته فرهنگی شورای شهر تهران با اشاره به ترک‌ خوردن تئاتر شهر گفت: جاهایی که محل حضور و استفاده شهروندان است باید امن باشند.

مجتبی شاکری در گفتگو با خبرنگار ایلنا در مورد بهسازی محوطه بیرونی تئاتر شهر گفت: از آنجایی که مسجد ولیعصر با تئاتر شهر مسائل مشترک دارند باید در یک مجموعه دیده شود تا مسئله محوطه تئاتر شهر هم حل شود.

وی با اشاره به ترک‌ خوردن تئاتر شهر گفت: مسجد ولیعصر که در محوطه تئاتر شهر ساخته شد، این بحث مطرح شد که با ساخت این مسجد به تئاتر شهر آسیب وارد شده است. حتی گزارش‌هایی وجود داشت که گودبرداری مسجد ولیعصر موجب ایجاد ترک‌هایی در ساختمان تئاتر شهر شده است.

شاکری ادامه داد: باید بررسی شود آیا واقعا ایجاد ترک‌ها درتئاتر شهر به ساخته شدن مسجد ولیعصر برمی گردد یا ترک‌ها به این دلیل است که تئاتر شهر در محل عبور مترو واقع شده است.

وی در پایان تاکید کرد: به طور حتم اماکنی که محل حضور و استفاده شهروندان است باید امن باشند و نباید دغدغه‌هایی از این دست داشته باشیم.

انتهاي پيام