جمعه 31 فروردين 1403 , 08 : 01
متات نیوز

باغ تاريخي عفيف آباد شيراز ميزبان شهرام ناظري مي شود

تاریخ انتشار : دوشنبه 13 مرداد 1393 , 24 : 15
تعداد بازدید : 1856
خبرگزاری مهر: مدیر انجمن موسیقی شیراز از برگزاری کنسرت موسیقایی شهرام ناظری در باغ عفیف آباد این شهر خبر داد.

محسن خباز در توضیح این اجرا  گفت: گروه «مولوی» به سرپرستی استاد شهرام ناظری خواننده آواز ایرانی طی روزهای 20 و 21 مرداد ماه سال جاری در ادامه تورهای شهرستانی خود کنسرتی را در باغ عفیف‌آباد شیراز برگزار می‌کند.

وی افزود: در این کنسرت که به سرپرستی استاد ناظری برگزار می شود قطعات خاطره انگیز و نوستالژیک شوالیه آواز ایران همراه با تعدادی از قطعات جدید برای علاقه مندان موسیقی اجرا می شود که با توجه به برنامه ریزی های انجام گرفته به طور حتم برنامه متفاوتی خواهد بود.

خباز درباره برگزاری کنسرت های اساتید صاحب‌نام موسیقی ایرانی در شهر شیراز توضیح داد: به طور حتم برنامه‌هایی برای حضور بزرگان در شیراز مدنظر قرار داده ایم اما به دلیل اینکه تا دقیقه نود ممکن است همه برنامه ها دچار تغییراتی شود فعلا نمی‌توانم از برنامه خاص دیگری نام ببرم اما علاقه مندان موسیقی بدانند شهر شیراز در ماههای آینده میزبان تعدادی از هنرمندان صاحب‌نام موسیقی ایرانی خواهد بود.

مدیر انجمن موسیقی شیراز در پایان گفت: تصمیم داریم برای معرفی گروه‌های مستعد موسیقی در استان فارس برنامه ریزی هایی را در استان و خارج از استان داشته باشیم که می تواند در معرفی هنرمندان صاحب ذوق موسیقی ایرانی نقش ارزنده ای را ایفا کند به همین جهت در آینده ای نزدیک کنسرت های متنوع و متفاوتی از هنرمندان بومی شیراز را هم برگزار می کنیم.

اجرای دو روزه کنسرت ارکستر مهرنوازان به رهبری استاد فرهاد فخرالدینی و خوانندگی سالار عقیلی از جمله برنامه هایی بود که طی ماههای گذشته در شهر شیراز برگزار شد. همچنین طی ماه آینده حسین علیزاده کنسرتی در این شهر برگزار می‌کند.

انتهاي پيام