سه شنبه 4 ارديبهشت 1403 , 58 : 08
متات نیوز

آغاز بخش پایانی عملیات بهسازی سطح پیرامونی برج آزادی

تاریخ انتشار : دوشنبه 28 خرداد 1397 , 52 : 14
تعداد بازدید : 657

متات‌نيوز- مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، از آغاز عملیات اجرایی فاز چهارم پروژه بهسازی سطح پیرامونی برج آزادی خبر داد.

به گزارش ایسنا، احسان نوش آبادی با بیان آنکه فاز چهارم عملیات بهسازی سطح پیرامونی برج آزادی به عنوان بخش نهایی این پروژه ظرف روزهای آینده و متعاقب تجهیز کارگاه آغاز خواهد شد، افزود: این فاز شامل 2500 متر مربع از سطح پیرامونی برج بوده و پس از انجام آن می توان گفت کل فضای 14 هزار متر مربعی اطراف برج آزادی بهسازی شده است.

وی اصلاح و نوسازی آب نمای موجود در پهنه شرقی برج آزادی را از جمله اقدامات فاز چهارم ذکر و اضافه کرد: مراحل مختلف این فاز از پروژه، شامل اصلاح شیب، اجرای عملیات عایق‌بندی و در نهایت پوشش نهایی سنگفرش بوده و پیش بینی می شود اقدامات فوق تا پایان سال جاری ادامه یابد.

بنابر اعلام  پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران،  بهسازی و آب بندی کامل سقف فضاهای فرهنگی زیر میدان آزادی، یکی از اولویت های شهرداری تهران طی سال های اخیر بوده است. در این پروژه به منظور دستیابی به بالاترین سطح اطمینان از وضعیت آب بندی، از 3 لایه ایزوگام و یک لایه فوم فشرده(XPS) استفاده شده است. فاز نخست پروژه بهسازی سطح پیرامونی برج آزادی در دهه فجر سال 1395 و فازهای دوم و سوم  آن طی 3 ماهه دوم سال 1396 به ثمر نشست.

منبع: ايسنا