پنجشنبه 9 فروردين 1403 , 49 : 16
متات نیوز

برگزاری نود و هشتمین نشست شورای اجرایی سازمان جهانی گردشگری در سانتیاگو اسپانیا

تاریخ انتشار : شنبه 21 تير 1393 , 28 : 13
تعداد بازدید : 2901
مهر: نود و هشتمین نشست شورای اجرایی سازمان جهانی گردشگری از تاریخ 14 تا 16 خرداد با حضور نمایندگان ارشد 60 کشور جهان در شهر سانتیاگو اسپانیا برگزار شد.
هیات ایرانی در نود و هشتمین نشست شورای اجرایی سازمان جهانی گردشگری به ریاست مسعود سلطانی فر معاون رییس جمهور تشکیل و محمد حسن فدایی فرد سفیر ج.ا.ایران در اسپانیا و مرتضی رحمانی موحد معاون گردشگری کشور در آن حضور یافتند.
موضوعات اصلی این نشست گزارش عملکرد مالی و برنامه ای سازمان ، تعیین کشورهای میزبان برای نشستهای 99 و 100 شورای اجرایی و همچنین بررسی و تصویب در خواست اعضای جدید وابسته بوده است.
سلطانی فر قبل از شروع جلسه شورای اجرایی سلطانی فر و هیات همراه در محل سازمان جهانی گردشگری طی جلسه ای با طالب ریفاعی دبیرکل سازمان جهانی گردشگری و معاونین وی در خصوص موضوعات مختلف از جمله گسترش همکاریهای فیمابین، نحوه حمایت ها و تبادل اطلاعت و تجربیات و گسترش امکانات آموزشی آن سازمان از برنامه های گردشگری ایران بحث و تبادل نظر و در پایان جلسه سند همکاریهای مشترک در هشت بند را امضا نمودند. همچنین در حاشیه برگزاری اجلاس با تعدادی از از وزرای گردشگری کشورهای مختلف از جمله اسپانیا و کرواسی ملاقات و مذاکرات مختلف انجام شد.